fredag 17 september 2010

Det gick väl ganska bra

Nu har jag gjort klart den första Miniugglalala-barnvagnsmobilen.

Först en massa klippande.


Sen en massa syande.


Sen massor av pilligt fixande och fästande av trådarna.


Nu är de nästan klara. De ska fästs på ett gummiband som man sen fäster på var sida av sufletten på vagnen.


Det var väldigt pilligt och tog väldigt lång tid, så nån billig produkt kan det inte bli. Men jag hoppas nån vill köpa ändå. Jag har alltså bestämt att börja göra flera såna här. Vad tror ni om det? Och vad skulle ni kunna tänka er att betala?

4 kommentarer:

  1. åh jättefina! Hmm klurigt. Jag skulle utgå från de stora, hur lång tid tar det att sy en stor, jämföra med att sy de små och lägga på de pengarna. Jag har heller ingen aning om vad såna kostar som man köper, men handgjorda grejer kan alltid få kosta lite mer. Och jag vill gärna köpa en, min vagn kommer behöva pimpas. Den är blå och beige.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ jag är kär!
    Jag vill köpa en så fort det bara går! Jag tänker 350 kr, men jag kommer att betala mer om det kostar mer, 450?
    Det är svårt det där för en ickesyande jag att säga... det är du betydligt bättre på skulle jag tro.. ;)

    SvaraRadera
  3. aj löööv them, men så är man ju mamma åxå!!!

    SvaraRadera
  4. Superfina! En 500 kr kanske? Testa, utgå från vad du vill ha betalt per timmes syande :). Det här vet du säkert redan, men ju skarpare kontraster mellan färgerna och liksom skarpa kanter tycker tydligen småbarn om.. Fantastiskt att det är eko också.

    SvaraRadera