torsdag 9 september 2010

Dagens golv

Sitter och klipper till nya...


Visst blir de fina!?

5 kommentarer:

  1. superfina blivande ugglalalas! Nu vill ju inte jag komma här och komma...
    men vet du? Jag har börjat drömma våta drömmar om miniugglalalas som barnvagnsmobil. Vad tror du? Har inte allt ett pris? ;)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Lustigt att du nämner det eftersom just detta är en av de saker jag funderar på. problemet är att de är ganska pilligt och tar mycket tid. och därefter måste ju priset sättas och jag vet inte hur poppis det är...
    jag får många välmenande förslag på prylar att utöka ugglalala med, men man måste skynda långsamt när man gör allt själv. man får inte sväljas av allihopa.
    men. barnvagnsmobil har legat högt på listan ett bra tag nu och kan nog bli verklighet. bara några få dock, så får jag se om det säljer... :)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår... Jag skulle gärna vilja köpa en av dig... om priset inte blir huuuutlöst förstås, blir det lagom dyrt är jag väldigt ivrig om att få paxa...

    Det var inte meningen att vara någon slags... förståsigpåare... jag fick bara ett fantastiskt behov av en ugglalalamobil till barnvagnen...

    SvaraRadera
  4. Åh fina du, de var inte så jag menade, jag uppskattar och gläjs åt att du gillar dem så pass att du VILL HA ugglalalas på din barnvagn! Du har sporrat mig, imorgon börjar jag skissa och fnula på en prototyp. Blir det inga fler kan ju köpa den :) bra pris, lovar ;)

    SvaraRadera
  5. Nää, jag är bara rädd för att vara en förståsigpåare, eftersom att jag har lite svårt för sådana, särskilt om de som förstår sig på sådant som de inte vet någonting om.

    Å ja! Jag ser ivrigt fram emot att se din prototyp, och det är klart du ska ta betalt... :))

    SvaraRadera