torsdag 3 november 2011

Jag är på gång!!













3 kommentarer:

  1. Råkade av en slump hamna på den här bloggen: http://www.syttasant.blogspot.com/ Så himla tråkigt att hon kopierar dig rakt av :(

    SvaraRadera
  2. Ugglala.se????? Har aldrig sett den bloggen, gick in på den nu och vadå snott någon idé??? Ser ingen som helst likhet faktiskt. Att jag började sy ugglor var att jag märkte av en "uggletrend" i affärer och tidningar. Din blogg har jag överhuvudtaget aldrig varit inne på.

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna och Ulla,
    Johanna, jag uppskattar din omtanke, men håller med Ulla, hon gör sina Ugglor och jag gör mina. Mina har ju dessutom egna personligheter och jag tycker Ullas och mina är ganska olika utseendemässigt oxå :)
    Och jag har ju inte ensamrätt på Ugglor.
    Så Ulla, fortsatt lycka till, dina saker ser fina ut, både kläder, väskor och ugglor.
    Mvh
    Sophie

    SvaraRadera