tisdag 29 november 2011

TÄVLING!



Nu är det snart jul och då tänkte jag ha en liten tävling där man kan vinna en valfri Ugglalala (eller ett presentkort på en Ugglalala, vinnaren får välja)! Allt man behöver göra är att skriva om denna tävling i sin blogg och/eller på sin Facebook sida (om man inte har en blogg) och länka till den. Sen skriver du en kommentar med länk till din blogg eller facebooksida här nedan. Sen lottar jag fram en vinnare bland alla som varit med och tävlat!

Inte nog med att du kan vinna en Ugglalala hemskickad till dig, så hjälper du mig att sprida ordet om Ugglalala. DU är min bästa marknadsföring!

Lycka till (och Tack för att du vill hjälpa mig)!

ps. tävlingen håller på from nu till 9 december. Vinnaren meddelas här på bloggen den 10 december! Juryn består av mig och kan inte överklagas.

7 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vinna en ugglalala!

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med!
    http://chamomilla.se/2011/11/29/vinn-en-ugglalala/

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med i tävlingen. Hälsningar Therese Ö https://www.facebook.com/profile.php?id=732861133&ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  4. Terese; Va kul! Har du en blogg eller gör du på facebook? Lägg upp länken här så att du kan vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  5. Ugglalala - Terese har kört ett annat alternativ :) Hon har tipsat via Twitter! twitter.com/TeresePh/

    SvaraRadera
  6. My son would loooooooooooooove to have Ugglalala as a companion :)
    ---------------------------------
    http://lesplurge.typepad.com/sooki_gr_till_gteborg_sve/2011/11/chance-to-win-an-awesome-owl-ugglalala-.html

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag inte har öppen profil på FB körde jag också Twittervarianten, hoppas det är okej! Mina tweets skickas automatiskt vidare till FB så det blev dubbel reklam ändå. :)

    SvaraRadera