torsdag 15 september 2011

Det är för såna här bilder jag gör det här

Idag fick jag ett mail:

Hej Sophie,
Selma i Malmö är så glad i sin Semmel-Ugglalala hon fick på 1-årsdagen! De gosar gärna på kvällskvisten och när tillfälle ges!
Mamma är mycket imponerad över denna välsydda vän, frottébaksidan är underbar och genial.

Tack ska du ha säger vi helt enkelt!
Vänligen,
Selma med mamma och pappa

I mailet var bifogat en av de gulligaste bilder jag sett:

Mitt hjärta blir alldeles varmt varje gång jag ser ett barn krama om en Ugglalala. Det är svårt att beskriva det, men jag blir stolt och glad och lycklig!

Mamma Ellinor frågade mig om en specialbeställning med en semla på Ugglalalan, det var jättekul att göra, och blev riktigt bra tyckte jag själv. Om du har ett liknande önskemål så är det bara att maila, kan jag så kan jag. Frågan är fri :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar