torsdag 15 september 2011

Vill du vara med och påverka nästa generations Ugglalala?

I höst kommer jag sy upp ett nytt järngäng och vill gärna ha DIN hjälp! Vilka tyger tycker du bäst om? Vilka färger? Vilken kombo skulle du vilja se mer utav? Skulle du vilja ha mindre eller större Ugglalalas? Kolla in här och här och berätta sen i kommentarsfältet eller maila på info@ugglalala.se!


Kanske nån mer med det där rödablommiga tyget?
Eller kanske fler i den här färgkombon; grönt, rosa, orange?
Blårutigt är ju snyggt! Eller??
Det här Ikeatyget var poppis ett tag. Har det haft sina glansdagar?


Alla som vill kan skriva in sin mailadress och på så sätt hamna på Ugglalalamånadsbrev. Högst en gång i månaden (jag lovar!) kommer jag att terrorisera er med erbjudanden, förhandstitt på nya kompisar och andra nyheter.

Vill du inte vara med på månadsbrevet skriver du helt enkelt "nej tack" i slutet av den kommentar (jag tar inte upp, men jag kan inte lova att alla Ugglalalas kommer vara lika förlåtande).

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Oj. Svårt! Jag gillar vår Benny som är randig. Ögonen syns så tydligt på honom. Och det är fint med mycket färg. Rosa/orange/grön är jättefin. Och lila som kanske är min favoritfärg. Kanske att det skulle vara gulligt med några mindre ugglesmåsyskon också. Jag tycker att det är fint när det är lite enklare och mindre mönstrat tyg på kroppen. Som den rutiga.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar starka färger: Grönt, Cerise, Gult :) Sen skulle jag vilja ha "vuxen"-Ugglalalas som är stora som kuddar som man kan ha i soffan! Eller kanske små som man kan ha som nyckelring, eller mobilfodralugglalalas:)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ju så klart mina två bäst: Pixie och Emely :-)
    Rosa, cerise, lila och gula. Starka färger med lugna eller inga mönster på framsidan av kroppen och mer mönster på rygg, vingar mm.
    Varför inte "syskon-ugglalalas" som påminner om varandra och ev. säljs ihop? /Tina

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också starka, glada färger! Och sen är jag sugen på ett band med mini-ugglalas att hänga i vagnen. Har för mig att jag läste nåt om det förut men har inte sett några sen? Kanske för pilligt och mycket jobb för att det ska löna sig? Hur som helst: glada, starka färger!

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni som kommit med tankar och åsiker och förslag! Jag tar till mig allt inför höstens jobb!

    SvaraRadera
  7. Ja! Mini-Ugglas att ha i vagnen/ spjälsängen. Jag är knäsvag för manchster/plysch så en Ugglala med baksida i ngt av de materialen skulle kunna få sova med mig :)

    SvaraRadera
  8. Ja jag gillar dom som har tydöiga ögon åxå..o gärna dem där "pupillen " sitter lite i nerkant:) gäena glada färger, men inte för mycket mönster, det ska synas att dwt är en uggla... Kansle göasögon??

    SvaraRadera