onsdag 14 september 2011

Det går bra nu kompis, det går bra nu

Den sista tiden har en mängd Ugglalalas fått nya hem och de är alla såååå lyckliga! Det rikigt spritter i dem alla, ni ska se dem, de är för roliga!

Såklart finns det massa flera som behöver ett nytt hem, och det kommer upp nya hela tiden! Jag sydde upp ett litet lager innan bebisen föddes och tur var det, för nu finns det inte mycket tid. Jag saknar det väääldigt mycket och hoppas komma igång nu under hösten igen. Ugglalala studion har flyttat hem till oss (min klädkammare blir Ugglalala lager/atelje) men det är väl lika bra för med två små finns det inte så där jäääättemycket tid till övers :)

Roger här nedan har inget hem... Får han bo hos dig?


1 kommentar:

  1. men tusan.
    inser att kudden jag vilar mitt huvud på i detta nu, har ett örngott på pricken som rogers kropp!
    han borde bli min (barnets) men finns han ens kvar?

    SvaraRadera